Staňte sa na dva dni spolužiakmi MBA študentov
Kultúra organizácie
Cieľom modulu bude naučiť študenta vedieť posúdiť kritériá kultúry organizácie a to:
- Ako je kultúra organizácie výstižná, teda jasná a zrozumiteľná všetkým zamestnancom , či ich konanie zodpovedá kultúre organizácie, alebo sa jej vymyká.
- Ako je kultúra organizácie rozšírená v rámci sociálneho systému, tzn. vo veľkej miere akceptovaná zamestnancami.
- Ako silne je zakotvená, tzn. v akej miere sú zamestnanci identifikovaní s hodnotami organizácie, vzormi a normami konania.
Termín: 22. – 23. január 2021
Cena: 185€ osoba / 295€ za zariadenie
Ing. Branislav Jovankovič
Je skúsený personálny riaditeľ, poradca a lektor. Počas celej profesionálnej kariéry pôsobí v poradenských a personálno-poradenských spoločnostiach, pričom sa venuje manažérskemu poradenstvu a riadeniu ľudského kapitálu.
Public relations & Fundrasing
Cieľom modulu je predstaviť formy a metódy komunikácie s verejnosťou. Naučiť študentov vedieť správne viesť aktivity ako: publicitu organizácie, organizovanie udalostí, lobbying, reklamu, sponzorské projekty, budovanie darcovskej základne. Študenti získajú základné vedomosti z písania sociálnych projektov a komunikácie s médiami.
Termín: 22. – 23. január 2021
Cena: 185€ osoba / 295€ za zariadenie
Ing. Martin Lidaj
Od roku 2002 sa profesionálne venuje marketingu, reklame a médiám. Založil viacero časopisov aj prvú spravodajskú internetovú televíziu v strednej Európe. Vyše 20 rokov pracuje s projektami financovanými z finančných mechanizmov Európskeho spoločenstva.